Skip links
najam virtualnog ureda - virtual office rental

Najam virtualnog ureda: pogodnosti virtualnog poslovanja

Najam virtualnog ureda već je duže vrijeme trend koji se pojavio i među hrvatskim poduzetnicima. Svi koji su u posljednjih nekoliko godina pokrenuli poslovanje tijekom svoje potrage za zakupom poslovnog prostora naišli su na oglase o virtualnim uredima. Veliku ulogu u tome igra i činjenica da rad od kuće postaje sve dostupniji širem broju tvrtki i samozaposlenima. Zbog toga zakup fizičkog ureda više nije nužan. Sama ideja virtualnih ureda temelji se na tehnologiji, poglavito na onoj koja omogućava online komunikaciju.

Što podrazumijeva virtualni ured?

Najam virtualnog ureda malim i srednjim poduzetnicima i samozaposlenima omogućava rad od kuće pri čemu na raspolaganju imaju sve usluge fizičkog ureda. Uspostavljanje virtualnog ureda financijski je isplativije. Više nema potrebe za zakupom poslovnog prostora, a korisnici mogu odabrati točno one usluge koje su im potrebne. Većina tvrtki specijaliziranih za pružanje usluga virtualnih ureda nudi različite pakete i u okviru njih korisnicima pruža brojne mogućnosti. Kako opseg poslovanja oscilira, paketi se mogu mijenjati ili se mogu dodavati nove usluge, odnosno otkazati one koje više nisu potrebne. Premda u svom nazivu sadrži riječ virtualni, takva vrsta ureda pruža sve usluge koje se mogu naći i kod tradicionalnih ureda, kao što su adresa, zaprimanje i prosljeđivanje pošte, zakup telefonske linije i preusmjeravanje poziva, pa čak i usluge tajnice. Moguće je i na kraće vrijeme zakupiti fizički ured, coworking prostor ili prostoriju za sastanke.

Najam virtualnog ureda umjesto tradicionalnog

Sjedište tvrtke

Osnova svih usluga virtualnog ureda je adresa sjedišta tvrtke. Atraktivna i prepoznatljiva adresa sjedišta dat će svakoj tvrtki profesionalniji imidž, bilo da se radi o tek osnovanoj ili već uhodanoj organizaciji. O troškovima održavanja ureda, režijama, uredskom namještaju i opremi ne morate razmišljati. Kako će adresa sjedišta biti ujedno i ona na koju će pristizati pošta koja se tiče poslovanja tvrtke, uz zakup poslovne adrese dolazi i usluga zaprimanja pošte i njenog skeniranja i prosljeđivanja.

Pristup fizičkim uredima

Korisnici virtualnih ureda imaju pristup fizičkim uredima ili coworking i prostorima za održavanje sastanaka. Ovdje mogu doći obaviti određeni dio svog posla, a na raspolaganju imaju i tajnicu. Virtual Secretary dočekat će njihove klijente, smjestiti ih i pripremiti sve što je potrebno za održavanje sastanka. Ona može zaprimati pozive u ime korisnikove tvrtke zahvaljujući usluzi zakupa telefonskog broja i odgovaranja na pozive, odnosno preusmjeravanja na drugi željeni broj.

Virtual Assistant

Virtualni asistent još je jedna usluga značajna za virtualne urede. Obavlja administrativne zadatke koji bi korisniku inače oduzeli vrijeme posvećeno važnijem dijelu posla. Pritom korisnik ne mora zaposliti tu osobu, niti joj osigurati prostor za rad, već ju plaća ovisno o obavljenim zadacima.

Troškovi svakodnevnog poslovanja

Troškovi svakodnevnog poslovanja ureda bitan su čimbenik koji utječe na odluku o zakupu virtualnog ureda. Nekoliko je mogućnosti koje stoje na raspolaganju korisnicima ako se posao ne krene razvijati u željenom smjeru. Otkazivanje zakupa bez straha od gubitka depozita, promjena paketa usluga ili otkazivanje usluge koja više nije potrebna samo su neke.

Virtualni ured za svakoga

Bilo da je riječ o tvrtki koja tek pokreće svoje poslovanje ili već uhodanoj koja traži način za smanjenje operativnih troškova, korištenje usluga virtualnog ureda može biti od koristi svima. S obzirom na troškove osnivanja tvrtke, kapital je ponekad jedva dostatan kako bi se započelo poslovanje. Ovdje treba uzeti u obzir i mogućnost da se poslovanje neće održati. Naime, mnogi poduzetnici su prisiljeni zatvoriti svoje tvrtke u vrlo kratkom roku od njihovog osnivanja. Profesionalan imidž tvrtke sa sjedištem na prestižnoj adresi od samog početka ostavlja pozitivan dojam na klijente. Ostale usluge omogućavaju djelatnicima da se usmjere isključivo na središnji dio svog poslovanja, kako bi se ono razvilo i održalo. Virtualni uredi nisu ograničeni na tvrtke koje imaju samo nekoliko zaposlenika ili na samozaposlene, već ih mogu koristiti i znatno veće tvrtke.

Budućnost poslovanja u virtualnom svijetu

Sve se više ljudi okreće virtualnom načinu poslovanja, što je posljedica digitalne revolucije. Od iznimne je koristi svima koji ulaze na sve konkurentnije tržište, ali i tvrtkama i samozaposlenima koji posluju već godinama. Gledano s ekonomskog stajališta, virtualni uredi su povoljniji izbor u odnosu na tradicionalnu organizaciju radnog prostora. Kako korisnici ne moraju razmišljati o zakupu poslovnih prostora, njihovom održavanju i režijama, ostaje im da tako ušteđen novac ulože u radnu snagu, marketing ili proizvodnju odnosno pružanje usluga. Virtualni ured im u tome pomaže time različitim uslugama koje im otvaraju mogućnost da budu prepoznati na tržištu kao respektabilna i pouzdana tvrtka. Ako ste i vi zainteresirani za usluge virtualnog ureda ili jednostavno želite saznati više informacija, kontaktirajte nas.

This website uses cookies to improve your web experience.
Home
Search