"Tomorrow's ideas. Today!
Virtualni ured i poslovna rješenja na jednom mjestu
Jednostavno pokrenite poslovanje i izaberite paket koji vam odgovara.
Odaberite paket koji najbolje odgovara vašim potrebama ili nam se obratite za personaliziranu ponudu. Naši virtualni uredi pružaju sve ključne usluge za uredno i profesionalno vođenje tvrtke od zaprimanja i digitalizacije pošte, administrativne
podrške i upravljanja dokumentacijom, do poslovne komunikacije, virtualne tajnice i potpune pomoći u svakodnevnom poslovanju.
STARTUP PACKAGE
FOR
€50MJESEČNO + PDV za godišnje plaćanje unaprijed
Osnovni paket podrazumijeva najam sjedišta tvrtke, odnosno zakupa poslovne adrese na reprezentativnoj lokaciji u poslovnom neboderu Zagrepčanka, uz obavijest putem e-maila da je pošta stigla.
Popular
STANDARD PACKAGE
FOR
€70MJESEČNO + PDV za godišnje plaćanje unaprijed
Standard paket uključuje sve osnovne elemente najma sjedišta tvrtke poslovnu adresu i poštanski sandučić ali i dodatne alate koji omogućuju potpunu kontrolu i obradu pristigle pošte. Ovaj paket je idealan za sve kojima, uz najam adrese, treba i brendiranje tvrtke, digitalno skeniranje i upravljanje poštom, mogućnost otvaranja poštanskog pretinca u Hrvatskoj pošti, kao i korištenje naših prostorija za sastanke.
BUSINESS PACKAGE
FOR
€120MJESEČNO + PDV za godišnje plaćanje unaprijed
Uz sve pogodnosti Standard paketa, Business paket namijenjen je klijentima koji trebaju potpuno profesionalno predstavljanje na lokaciji, naprednu administrativnu podršku i proširene uredske usluge. Ovaj paket uključuje kompletan branding na adresi, dugoročno arhiviranje i upravljanje pristiglom poštom, virtualnu tajnicu koja brine o dostavama i preuzimanju paketa, kao i proširene mogućnosti korištenja prostora za sastanke.
Profesionalna poslovna adresa i podrška bez potrebe za fizičkim uredom.
Brz i siguran početak vašeg poslovanja u Hrvatskoj.
Iskustvo i znanje pretvaramo u vaš poslovni uspjeh.
Sve za vašu online prodaju – od ideje do uspjeha.
Fleksibilni poslovni i coworking prostori prilagođeni vašim potrebama.
Pomažemo vam obaviti zadatke dok vi rastete.
Precizno vođenje knjiga i kontrola poslovnih financija.
Integrirana rješenja za skaliranje i upravljanje poslovanjem.
Virtual Office Croatia je dio 2Forge grupacije, inovativne mreže koja pruža poslovna rješenja i podršku za tvrtke svih veličina na lokalnoj i međunarodnoj razini.
Konferencijska dvorana
Najam dvorane za sastanke/edukacije
Virtualni ured Hrvatska u svojoj ponudi ima moderno opremljenu konferencijsku dvoranu smještenu na 5. katu.
Prostor je prilagođen za održavanje sastanaka, prezentacija i drugih poslovnih događanja, a preporučeni kapacitet je oko 20 sudionika.
Dvorana je opremljena okruglim stolom, računalom, projektorom i flipchartom, a u cijenu je uključena i mogućnost korištenja toplih napitaka. Sve što vam je potrebno za profesionalan i ugodan poslovni sastanak na jednom mjestu.
Rezervirajte prostor